Bloggish from the stable

Yes! Jjag sitter här i stallet och bloggar x) Idag hade jag slöjd, men jag satt med karro, simon och Tobbe a och bara snacka. de va jätte skönt, Simon den muppen ska sluta i vår skola så vi snacka idag :) jag hoppas att jag kommer träffa honom iaf. Sen drog jag hit till stallet, hjälpte Elin. Sen har jag inte gjort så mkt, myst lite med min ponny och ska rida snart. Jag ska Rida Irina idag, efter att ha bytt med bella från Marabou :D hihi.
Idag var en JÄVLA skit dag! Simon slutar, jag kom påp att jag typ saknar ihjäl mig efter en viss person.. och för att jag låter mig själv falla för hoppet om och om igen.. jag gör samma misstag hela tiden.. men jag tänker fan inte sluta hoppas! jag kanske får tbx min vän om hon finns kvar långt där inom henne.. jag vet att jag inte kan göra något åt de som händer men jag lovar att jag står och väntar när du behöver mig i alla lägen..

har bra folket för de har inte jag längre.

Kiss/Alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback