Efter ridningen

Japp nu sitter jag här i klubbis (klubbrummet i stallet) igen och väntar på att jag ska gå ner för att fodra. efter det ska ajg åka hem. det är så fucking jävla kallt asså!! :S faan att de ska vara så kallt. Jag red på Irina som jag skrev förut, de gick ganska okej, hon var ganska lung iaf, hon giock inte direkt super men iaf bättre än väntat på slutet.
Nu sitter jag här och funderar så¨jag ska skriva av mig alla tankar lite senare på ett annat ställe så jag kanske blir av med lite av de iaf.
Juste jag ska vara med i Karros fototävling, men jag vet inte vilken bild än bara.. jag får fundera på de..
har bra, för de har inte jag

Jag saknar honom.. </3
Krossade kramar/ Alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback