Fyra magiska ord

Idag är det torsdag asså den här veckan har typ gått asfort :o men nu är den snart slut iaf :P Idag hade jag Ea hela dagen, jag gjorde nästan ingenting x) men men. efter skolan gick jag och linnea till centrum, jag köpte ett par svarta jeans <3 hihi de e min nya kärlek :)<3 sen köpte jag en vit tröja med lila tryck och ett vitt linne ;) de e nice. sen kom jag hem och har typ bara tagit de lungt :) Just nu lyssnar jag på musik medans Therese hjälper mig med en ny header :)<3 så ni kan ju besöka henne blogg när ni har läst de här! :)
www.tlofstrand.blogg.se !

Idag fick jag höra fyra magiska ord, de var länge sen jag hörde dem, de fyra orden fick mi gråta av lycka. Tack för allt du ger mig. jag hoppas att du för står vem du är mitt barn <3
nu blir det bild bomb!!

Hihi bild från när jag bakade ;) <3

Visst är Adam otroligt sööt!!! :) <3

söta ponnyn som är min min min! <33

det finns ingen jag älskar lika mkt som dig <3

en klubba :P


assså jag äälsar den här låten!!! :D <33
Kisssssssss / Alexandra Linnéa

Kommentarer
Klurr

VIlken fiiin header !!! :D <33



Blogg: http://kejrowlajn.blogg.se/
2010-01-29 @ 07:33:06
aalexandra

hihi viss är den!! :D det e therese som har gjort den :)<3



Blogg: http://aalexandralinea.blogg.se/
2010-01-29 @ 20:57:49




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback