Grand Canaria

heeej alla!!!
de finns dator här så jag kan blogga iaf!!! :D faan va nice asså! det är bara dag två en så länge så jag hinner blogga flera gånger :)
vi landade vid halv 1 igår fredag, sen åkte vi buss hit till hotellet, vi bor i en jätte fin swit, på 8:e våningen (högst upp) = SUPER utsikt, vi har typ hela atlanten utanför fönstret :) jag har fottat  massa så de blir massa bilder när jag kommer hem!! :) idag har vi varit ute och kollat rubt lite utanför hotelet och gissa vad jag har redan blivit lite brun!! :P hihi de är ca 22 grader på dagarna men lite kallare på kvällarna.. men de är iaf väldigt skönt här :)

Sen kommer de där med att jag saknar alla där hemma :/ de är de som är sämst me allt de här, de är lixom 12 dagar kvar.. vanessa om du läser de här så ska du veta att jag saknar dig så sjukt jävla mkt att jag dör.. jag tänker på dig varje minut.. och om du fick mitt sms så ångarar jag mig verkligen.. de hjälper inte men förlåt mig snälla förstå att jag ångrar all jävla skit jag utsatt dig för.. jag älskar dig <3

och Han som inte vet om att jag saknar honom, han som snart fyller 16, han som jag fortfarande älskar.. fan att de inte är vi längre.. </3

sen saknar jag alla andra också såklart :/ en speciell hälsning till Isak för jag lovade honom de :)<3
så mkt mer har jag inte att säga än :P har hört att de snöar jätte mkt hemma :P haha
hoppas att ni också har de bra hemma :) hare bra kommer hem den 15 januari

satan i helvete va jag saknar dig..
massa stora varma pussar!/ Alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback