haha kattungar på bordet!

haha ja nu sitter jag vid matbordet och bloggar :P till mitt sällskap har jag två springande kattungar! :P haha dom e så söta :) Idag har jag varit i skolan och på Bus- möte, sen har jag pluggat och lekt me kattungarna också :P

hihi lilla sötnosen :) han e väldigt modig och äter mkt :P


den som vi tror ska heta sotis :)<3 ( jag tror han e min favorit för han e lite feg men så söt !)
men namn är välkomma :) 

ja de är vad som händer i mitt liv nu x) lite små bråk me allt och alla men en familj och ponny som stöttar iaf <3 massa kärlek till alla jag älskar! jag hoppas ni vet vilka ni är 
Puss och kram lång banan! / Alexandra Linnéa  

Kommentarer
Mattias

Fyfan vad fina =)=)=) Coolaste ju den randiga (gustaf) :P



2010-01-27 @ 17:56:43




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback