inte långt kvar

nopp nu är tiden med värmen här på Grand Canaria Snart slut :/ Men de ska iaf bli skönt att få komma hem. Eller egentligen inte men iaf få träffa nåra av de jag saknar som mest.. jag har typ inte gjort överdrivet mkt de senaste dagarna, Vi va på en marknad till och jag köpte lite tröjor, sen har vi mest legat vid poolen ;) så lite brun är jag iaf :) Sen har vi gått runt och kollat lite runt hotelet. Mest tagit de lungt bara, jag hoppas verkligen att de hinner bli lite varmare tills jag kommer hem, kunde jag skulle jag ta me mig värmen! men de går tyvärr inte.. :/  haha sen måste jag säga att jag har hittat massa Kopior av nåra av er hemma haah :P bl.a Anton (Vanessa kommer uinte tycka han är lik men iaf) jag har hittat, Carina, Blondinbella, en som e lite lik Lotta och en annan som är lite lik Ester och massa fler :P haha vi har iaf haft kul me att hitta personer som e lika er hemma ;)
Isak om du läser de här så har jag en JÄTTE kul persent till dig!!! :P haha den är såå du! :P
ja jag har inte så mkt mer att säga, jag kommer hem vid 8 på Fredag så då får nåra av er underhålla mig ;) medans jag ska försöka att inte skicka sms till nåra andra. HA DE BRA FOLKET!!! :)<3

Jag saknar honom hela tiden..
Kiss / Alexandra Linnéa


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback