Konstig Torsdag

jag vill börja detta inlägg med att gratta Vanessa och Hansy på sin fyra årsdag :)<3 

En söt liten bild bara för att jag har typ halva min dator full me bilder på dessa två :P<3

Idag var en helt konstig dag :S först var jag på så jävla dåligt humör pga av alla idioter i min jävla fuck skola :@ Men sen  blev de lite bättre för ja ock linnea flumma runt x) efter rasten va de labb, vi blev inte klara så vi fick va me killarna på eftermiddan men sen blev vi klarar iaf ;) på eftermiddan jobba jag inte så bra.. typ jätte trött och värre huvudvärk än vanligt :S ärligt tala så är jag ganska trött på min huvudvärk nu! efter skolan hämta mamma mig (a) vi åkte till rusta och sen ica, sen har jag typ slappat och funderat på hur jag ska förklara för min syslöjds lärare att jag har ljugit för henne x) men de får jag lösa i morron :P sen har jag inte gjort så mkt mer idag ganska skön skoldag men fan va trött jag e på skolan asså :s
JUSTE!!! min mamma är världens bästa! jag har fått en sadel!!!!! :D :D <3
Haha alexandra lägger upp EGO BILDER X) HAHA


aja har gött folket! <3
KISS/ Alexandra Linnéa


Kommentarer
therese

va för sadel? :D



Blogg: http://tlofstrand.blogg.se/
2010-01-22 @ 11:59:14




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback