Lördag 16/1 2010

Idag sov jag till typ 11 otroligt för att vara mig :O sen vid 1 åkte jag till stallet där de stog en ny ponny :) hon heter Renezans (osäker på stavingen) jätte söt 5 årigt sto ca 145cm, importerat från tyskland. Bilder kommer i morgon för hoppningsvis ! eftersom de gamla ägerna var kvar när jag kom så ville de och farmor att jag skulle rida på henne så jag bytte om och sen försökte vi hitta lite utrustning som passa :p jag red i typ 10 min men de va super kul iaf :) ska för hoppningsvis rida i morgon med. I övrigt så va jag mest i stallet och hjälpte Zara och Vanessa lite. Sen hem och glo dum burken. de va min dag typ :P

R.I.P.. jag hoppas du har de bra där uppe älskling<3
pussar/ Alexandra Linnéa


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback