Säda rummet

haha japp nu har jag städat mitt rum det blev ganska bra, iaf inga kläder på golvet längre :P Idag åkte jag skidor i Bruket me linnea :) de va ganska kul att åka skidor igen, jag har inte åkt på mer än ett år. Det var bara det att de var såå satans jävla kallt!! :O så jag typ dog :S. Åkte hem och värmde mig, och sen städa jag rummet, åt lunch. Nu sitter jag och nördar mig vid datorn, Jag ska till stallet vid 3. Hoppas på att Lova ska rida idag :) Sen ska jag fråga om jag får gå ut å gå med Isa :)<3 eftersom hon fortfarande är halt :( men jag kanske kan få gå ut å gå iaf :) jag kanske skriver mera sen men de e inte säkert, antagligen kommer jag hem med mamma vis 8 så jag kanske inte orkar :P men vi får se :) Jag ska nog Smörja alla grejerna och borsta på henne riktigt noga idag, jag har knappt varit med Isa den här veckan :'(

Jag saknar värmen :( </3

Jag gillar den här låten :P <3
Städ pussar/ Alexandra Linnéa


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback