Sista kvällen Grand Canaria 2010

hellu hellu !
japp nu sitterjag här igen och nördar mig x) Sista kvällen i kväll och ska om en stund gå ner för att titta på kvällsshowen ;) jag har inte så mkt att roa mig med och sebastian ville spela spel så jag sitter här å nördar mig :P idag har jag surfat på vågerna de va fett  kul! men ganska svårt. Annars har jag inte gjort så mkt idag bara jobbat på de sista av solbrännan x) så de syns att jag har varit utomlans iaf :) de ska bli skönt att komma hem iaf, vi ska åka från hotelet vid 11.15 och planet går 13.15 tror jag sen e vi inte hemma för ens vid 20.00 -.- men men jag har typ 500 bilder att redigera så jag har iaf något å roa mig me på planet ;) jaja nu ska jag inte tråka ut er mera ha de gött folket ;) <3

Jag saknar min ponny oebskrvligt jävla mkt.. </3
Mu & bä/ Alexandra Línnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback