trött peppakaks bakare

haha ja de är va jag har roat mig me idag :P Jag har ont i huvudet, för typ 100e veckan i rad typ :S men de får man väl leva me -.- Men idag mådde jag iaf bättre än igår, jag pluggade, städade och bakade pepparkakor! :D haha ja lite sen ja vet men iaf :P lala jag vet inte va jag ska skriva :P jag håller på att redigera bilderna från Grand Canaria så de kommer nog snart :P Just nu sitter jag och kollar på film, Den bästa sommaren heter den :P den e as bra!! hihi hare bra allihop :)

HAHA jag skämmer ut mig lite bara x) me min feta mage men iaf så är de en bild från semestern.
Pepparkaks pussar / Alexandra Linnéa :)

Kommentarer
Klurr

Alle seriöst. Skriv inte att du är fet ! För det är du inte. Du har världens finaste kropp. Och du förolämpar andra när du skriver så där. Lägg ner bara !



Blogg: http://kejrowlajn.blogg.se/
2010-01-21 @ 07:23:30
Mattias

Är det den filmen där två barn på 50-talet kommer till en sommar förälder?! :P Hade för mig den hette så iaf =)



2010-01-21 @ 21:15:32
aalexandra

haahah jaaa de är den!! den e asbra! :D



Blogg: http://aalexandralinea.blogg.se/
2010-01-25 @ 21:53:44




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback