can you hold my hand in all weathers?




Vet ni vad, jag orkar inte förklara, det finns inget att säga. jag är ett hopplöst fall, "livet kommer gå vidare" ja det hoppa jag fan. Annars vet jag inte vad jag gör. Det här e inte roligt längre, det e för mkt faktiskt. Vrf kan vi inte bara vara vänner? Nej det går inte. å varför i helvete inte då? är jag verkligen så hemsk? eller e jag så lite värd? Jag vet inte ens om du läser min blogg, om du någon gång har fattat hur mkt du betyder för mig. Fortfarande. Jag vet att jag e tjatig, å  puckad som inte ger upp. Men mitt hjärta vill inte, det kommer komma en dag när det slutar slå för dig, när det slutar då kan jag bli lycklig på riktigt. Det kommer inte hända före det. JA jag vet, jag är puckad,. Mén jag har förändrats totalt oavsett vad alla tror, det är inte samma person, kanske på utsidan men Alexandra Linnéa Öhman som fanns för typ 1 år sedan, hon FINNS inte mer.
kanske inte det smartaste att skriva men nu vet ni, jag är inte samma och jag är inte lycklig.

Bilden är bara symbolisk & låten ääälskar jag, så du kan sluta tänka nu mattias <3

Alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback