dag 2 ;p

haha jag kunde inte hitta på någon bättre rubrik just nu ;P ska typ sova om 5 min eller mindre hoppas jag :P hahah kvällen har varit skit kul :P idag så red jag först Cruella på Fm och det gick faktiskt rätt bra, mkt bättre än igår iaf :) På eftermiddan hade vi Markarbete/hoppning (för Nissa e markarbete typ 50 hinder :P) aja "hoppade" Ranger :) det var skit kul :) han var inte så het som jag trodde, riktigt fin på framridningen måste jag faktiskt säga :)
orkar inte skriva mer för jag e jätte trött :( Ni får lite bilder ist :)

De briiiner ;D :P haha

I fucking miss her... :/

fatta att de här e en riktig människa :o

Kossa :) haha dem e söta på avstånd eller hur karro? xD <3

hihi FUCK YOU! <3

haha ego som avslutning ;P
hoppas ni har det bra för det har jag. Saknar VISSA av er gryyyyymt mkt!!! <3
Jag har btw funderat på att ha fråge stund, skulle ni ha något å fråga? ska jag ha det? :P kommentera!!! ;D vad tycker just DU

ALEXANDRA LINNÉA <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback