Haha en helt underbar natt! :D

asså misstolka INTE rubriken! xD Det var en helt underbar o rolig natt, natten till idag. Haha viserligen har jag sovit typ hela dagen, eftersom det inte blev så mkt av det i natt.
Haha okej, det började med att vi gick upp för hela bruket backen, jobbigt som fan var det :o Iaf så satt vi där o bara kollade på den fina utsikten :) sen så insåg jag, Karro o Savannah att om inte vi satte upp tältet så skulle ingen göra det så vi började med det! Haha om jag säger såhär, 2 blondiner o en karolin Gjöthlén, ni kan ju räkna ut det själva, DET GICK SÅKLART JÄTTE BRA!! :D  asså vi typ äger på att bygga tält ;D iaf efter tältet var uppbyggt så chillade vi lite, det kom typ nåra random killar också, vet inte vilka de va men ´men :P Sen kom Max å typ då så drog vi o badade, och av någon jävla anledning så skulle vi gå från bruket till H-bryggan ist för att bada nedanför bruket ist :s aja.. iaf så badade vi, o såklart hade jag inte badkläder på mig, utan badade i underkläder. När vi skulle gå hem så var det jävligt kallt kan jag säga :o Iaf så började vi gå tbx, sen mötte vi de
där killarna igen, å de skulle tbx till H-bryggan men de orkade inte ja, så jag, Danne o Max gick tbx upp till karro o Savannah som hade stannat kvar. Sen satt vi där uppe o chilla, jag typ frös ihjäl :o så jag klädde på mig lite kläder. Sen så gjorde vi inte å mkt, bara satt o tog de lungt. Sen typ vid 2 eller 3 på morgonen så bestämde sig alla killarna (Max, Danne, Adam, o Simon) för att de skulle gå på en natt promenad, o jag hade inte så mkt annat o göra så jag följde me, Vi gick o gick o sen blev jag av någon anledning packåsna?? :o vet inte vrf men så var det. Vi gick typ jätte långt :o och sen gick vi tbx xD haha jaaa.... det var ju kul, tro mig, dessa underbara pojkar är väldigt speciella  haha <3 Sen typ skulle vi bada igen, sen började det regna?!?! så vi började gå upp för backen igen fett jobbigt :o o gick in i tältet, då var matte där också :P och sen började det spööööööregna!! :o Så vi kunde inte sova heller, sen är det slutae regna så var det så jävla kallt :s så jag kunde inte sova för det heller! :o jaaa... samanlagt kanske jag sov en timme under natten. Iaf s¨å gick vi upp vid halv 7 o de va kallt då me. Iaf så börja vi typ packa ihop o drog hem, Jag sov från 09.30 - 14.40 xD haha <3

Ha de bra ! :D

Oja, jag e jääävligt snygg!! :D <3

Alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback