haha mina "kompisar" e så snälla -.-

jaaa.. asså de fick lov att blogga å skriva va de vill, vilket kanske inte var så jätte smart kanske xD men men, e ni smarta så fattar ni att de e ett skämt å fattar ni inte det så e det synd om er. ajaaaaa.... idag var en uuuunderbar dag! Började med att jag typ dog när jag var tvungen att gå upp för att ¨mattias höll mig vaken typ halva natten -.- han ska få igen när han minst anar det :P iaf så red vi först dressyr på cruella, det gick väl sådär, sen var det kiosk så vi köpte typ asmkt goodis :P (a) På eftermiddan hoppade vi terräng, jag på Ranger :) det gick faktiskt ganska bra :) haha jag hade kameran med mig så jag fottade också, självklart kommer bilder senare ;P jaaa.. sen var de typ kväll :P vi hade egen kvällsaktivitet med Nissa, det var faktisk skiit kul :P HAHAHA xD jaaa... orkar inte skriva mer för jag måååste verkligen sova, e heeelt död fan :o <3

Kämpa hårt för att ens ta sig ur vattnet... När någon drar ner än igen. Också slutar man andas..
Model: http://Kejrowlajn.blogg.se Fotograf: jaaaag ;D

God natt älskade, och oälskade <3

Alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback