i want you bye my side..

hellu, jag berättar kort om dagen för jag måste sova.
vakna o va trött som faaan!! drog till stallet o kolla hästarna i hagen, red, det gick inte nå bra alls, ponnyn gick nästan omkull på nya underlaget :( så de va skit läskigt, iaf redd vi inte så länge. men ponnyn gick bra när jag red iaf. Sen skyndaded vi oss hem för vi va jätte hungriga :P sen somnade jag i soffan i typ 2 timmar xD vaknade och började städa!! sen städade jag alla rum och damsög samt torkade golvet i alla rum förutom ett! fatta va sjuk jag är! heeelt otroligt. Iaf efter de drog jag till olofslund ett tag, först va jag själv så jag snacka me kathrin :)) sen kom Backman, så jag fick köra hans moppe!! :D :D gott folk jag har kört moppe idag!! :D de va skit kul!! sen åkte vi två ner till Philip o kolla Family guy. Skiiiiit kuuul!! :P haha sen blev typ simon sur för att vi inte va ute så vi drog tbx till olofs, satt där ett tag sen va jag tvungen o dra hem :/ och nu e jag hemma :P borde sova för lääänge sen :P aja god natt nu iaf :P

Katten e borta! :(

Alexandra & Adam :) <3

Alexandra Linnéa


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback