IKEA! ;)

heellloooj! Idag är det lite bättre väder!!! :) det är alltid bra :) Gick upp vid 7 o red, men innan det åkte vi till sommarhagen o kollade hästarna, alla mådde bra förutom Comedy som hade sår på benet :/ så mamma bestämde att jag skulle rida hem honom när vi hade ridit klart. Så såret inte blev värre o han blir sjuk pga alla flugor Iaf så red vi, det gick faktiskt riktigt bra men ponnyn orkade typ inte jobba så länge för att de va jätte jobbigt o behöva trampa under sig och inte bara gå låg utan bli högre i nacken också´;P haha ni fattar inte ett dugg säkert men men men. Efter vi hade ridit klart så åkte vi till sommarhagen, mamma släppte av mig oh så fångade jag Comedy :P haha han var jätte snäll, iaf så hoppa jag upp o började skritta hemåt, han var super snäll hela vägen hem så nu bor han i lilla stallet ochj  vi tvättade såret så att det e rent o fint, vi ska ju tbx i kväll så vi ska kolla då igen. nog om det.
När jag kom hem igen åt jag en väldigt god frukost ;P nice värre, sen städade vi "lekrummet" typ min brors spel rum nui men det hette lekrum när jag var mindre. Haha mkt onödig info på samma gång där! xD haha sen duschade jag och nu har jag suttit här vid datorn ett tag, ska droga lite youtube klipp nu om jag hinner, bara för att jag inte borde. Iaf.. så ska jag till Ikea med mamma när pappa kmr hem från tandhyginisten, och då skulle han btw fråga om en tid till mig för jag vll ha tandställning! jag gillar verkligen inte mina tänder som sitter typ över allt -.- jaja.
Utanför fönstret blåser det seriöst storm?! :o vilket gör att det inte blir så varmt fast de e sol, de suger lite :/ aja.
lite bilder kan ni få också ;)

Zorba :) <3
¨
Knubbis :) i lite smalare form :P

HAHA  vi e såå sexiga *_* ;D <3

KOLLA VA SÖÖÖT!!!! :o :D <33

det blir inge mer nu grabbar!!
haha lika kul fortfarande xD <3

Alexandra Linnéa


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback