När ingen annan ser oss

God kväll alla nära och kära ;)
dagen började me ett rid pass, det gick väl inte så jätte bra de. men men. Åkte hem åt frukost, typ kolla friidrott en stund, sen bytte jag om o drog till Centrum, träffa vanessa o tog ut pengar. Mötte kathrin o vi drog till karro för att shoppa loss! ;D haha jag har köpt 4 plagg o en väska ;D om ni också e sugna på billiga plagg besök: http://kejrowlajn.blogg.se :) sen gick vi till coop nära o sedan vidare till stationen där jag väntade me karro på hennes tåg. Sen cykla jag hem och på vägen mötte jag en bil och han vevade mner rutan o visslade!! :o :S läskigt asso :s Sen hemma iaf så har jag inte gjort  så mkt, fottat lite, dock inte kläderna jag köpt :/ men de kommer i morron antagligen ;)  kollade mera friidrott o sen hamnade jag här, har inte gjort något vettigt på typ 2 timmar xD jag borde gå o lägga mig för jag ska upptidigt imorron, menm jag kommer inte kunna sova för jag är förvirrad och halvt chockad.
jaja ha det! <3

Vad tycker ´ni, ska jag åka med mamma till karlshem i typ 3 timmar i morron kväll? :P
 K Y S S A R <3

ALEXANDRA LINNÉA

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback