OMG!!! hahaha faaan va nice!!

hahaahah han  kommer bli sååå jävla chockad så de e inte sant, och de e såå jävla rätt åt honom !! :D fan va nice!! :D <3
haha hej folket, som ni kanske har märkt så har jag blivit så mkt gladare och det har ni *** ********* att tacka för <3 ja, iaf idag så sov jag till typ 10, gick upp å åt frukost, haha i typ 2 timmar xD sen iaf så bestämde jag mig för att städa hela mitt rum o rensa lite i mina gaderober. och gott folk, jag har för liten garderob! :o  iaf så e jag inte klar med det än xD får väl fortsätta i morron eller nått :P sen red jag o ponnyn var stel som en pinne i höger sidan och det kan jag känna i min arm nu kan jag säga! xD sen kom jag hem, duchade o drog till ICA med mammsen, handlade lite. Kom hem o åt midda, de var gott värre :) efter de så ville jag dra ut men de fick jag inte för mina päron har typ gett mig "utegågsförbud" -.- jävla skit asså, så jag har suttit framför datorn hela kvällen, ätet Ben & jerry´s iaf :P men iaf så e det skiit tråkigt, har kollat Youtubeklipp o haft allmänt trååkigt :o haha förutom dagen chock tackvare Kathrin xD iaf en bra chock :P haha faaaan va kul, jag e på såå bra humör alltså xP haha haaaaaaa det <3

hahah uuunderbara pöööjkar! xD

Haahaha någon som vet vad den här skylten betyder? :P


No, nobody´s perfect! ;D

K Y S S A R <3

aLEXANDRA lINNÉA

Kommentarer
jojjo

hahaha skylten betyder iaf halvljus på bilar så antagligen att halvljuset ska va tänt ;))



2010-07-27 @ 12:09:43




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback