Snart packat klart ;)

yeeeeeeees boooox!!! i morgon bär det av mot paradiset på jorden :) ! Karlshem nästa, såklart med erica :) faktiskt 4e året i rad som jag åker dit med henne :) andra året som bara vi åker :P det kommer bli underart, det e jag säker på. Jag har ingen aning om vilken häst eller vart jag kommer bo eller någonting xD men det e mest spännande så ;) Dator å kamera samt OFC the telefon (haha fiiin svengelska xD) e med :) så jag kommer uppdatera så ofta jag hinner å orkar :)
Kraaamis

Hoppas faktiskt att jag får någon annan än Rasken även fast han e fin :)

Hoppas VERKLIGEN att jag får se Zorba igen :) <33

AAlexandraLinnéa

Kommentarer
ericaandersson-FOTOBLOGG

UNDERBART!:) kommer verkligen bli bäst med dig igen <3



Blogg: http://jobbiigt.blogg.se/
2010-07-11 @ 18:59:15




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback