Taggad för ikväll ;D

haha heeeeeej :D FÖRLÅT att jag inte har uppdaterat :( men asså jag sitter aldrig aldrig aldrig vid datorn längre :/ men men nu bloggar ja iaf xP Just nu redigerar jag bilder från karlshem :D haha så jag måste komma med några roliga kommentarer:
"ibland så kräks jag"
-och det e sant säger olivia då xD
- på min tröja svarar Erica! xD
Hahaha jaaaa.. the onion team is the shiit ;D de e tråkigt att vi bor så långt i från varandra bara.. men men :P
jag kan berätta om kvällen planer så länge ;D Det kommer bli skit kul :) vi ska tälta, från början skulle vi typ padla till en ö, o sen skulle vi vara på järvafältet. Men jag och Max =) bestämde att vi ska älta på toppen av skidbacken i bruket ist ;D det kommer bli asnice :D <3 jag e verkligen peppad ;D hihihihi (a) <3
Igår var btw så jävla kul också :P vi badade, spelade vollyboll å badade igen, Max typ knuffade i mig i vattnet 24/7 -.- så jag ska hämnas idag ;D haha <3 iaf så har jag typ vatten i vänstra örat å bihålerna så de gör typ asont :o jaja de får man väl leva me antar jag xP haha <3
ha de gött folket! ;D <3333

OOO smmeeeeexxxyyy!! ;D <3

+


seeeexxxyyy <3

= the onion team!! ;D <3

Hahah fan va vi löööökade!

KISSES <3

-> Alwxandra Linnwa <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback