to fall off a cliff

jag e trött, så det kanske e bara därför. men jag tror inte det, tårarna rinner, jag saknar er. Jag saknar dig. och jag saknar dig. Jag saknar henne o henne. Jag saknar honom å honom jag saknar 43 andra individer, jag saknar blodet som rann i mitt blod. Jag saknar mitt liv. Jag älskar mitt liv vanessa palma, hon vill inte höra det men jag säger det ändå. hon kan inte läsa det här nu iaf. Jag saknar Anna Rönnberg min älskade, jag saknar alla nior som jag anatagligen aldrig kommer se igen. Jag saknar min ponny, jag saknar min älskade vita springare.
Det här suger, så jag sover ist.

you made me smile all times

Det går inte, jag klarar det inte utan dig...

Fy fan... utan dig är jag inte hel

Saknar henne redan.. :/

orkar inte mer, God natt igen <3

............ ........

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback