you don´t know the pain I feel

hewwwwlu ;P jag sitter just nu ensam i Porrstugan :P (hönshuset) å äter lite choklad, jag pratade med mamma för ett tag sen eftersom jag gjorde illa foten igår, så det känns som att något e trasigt i den.. tänkte att hon kanske skulle veta det.  Eftersom jag inte har berättat de för er som läser så gör jag det nu ;P
Vi skulle leda in hopphästarna från hagen, jag har en som heter Ranger, han blev jätte rädd för något en gräsklippare(?) så han kastar sig bakåt, å såklart så släpper inte jag, så jag lättar från marken å landar typ jätte jätte jätte jättesnett på höger fot, (som jag bröt sommaren 08) å nu har jag typ asont. -.- skit jobbigt, kunde typ inte rida ordentligt på fm idag, så det e lite surt. Ja.. jag bloggar nu för vi har typ "håltimme" xD mellan 12 å 14.30 har vi inget å göra ;P å ikväll ska vi ha grillkväll :) det blir nog trevligt ;P jaaaaja. orkar inte skriva mer nu :P får se hur många som orkar läsa hela de här ;P
juuuuusteee!!! vill ni ha frågestund?!?! kommentera!! ;D

Skanör <3 jag saknar det redan... längtar till nästa år :)

aaaaaaaaaaaaaaalexandra Linnéa


Kommentarer
Mattias

frågestund, visst :P



2010-07-16 @ 23:53:34




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback