you spin my world <3

jag har inget liv och adam vet om det!
haha och nu vet ni också de xD ! varför tänker jag där emot inte tala om ;)
Dagen började vid 8 i morse, ja o mamma åkte o red, de gick inte direkt bra -.- men så e de väl eller nått. Åkte hem o åt frukost vi 11, typ glode tv till 13. Åkte till ÖB o Willy´s me mamma o bror. Sen har jag typ varit hemma o trååkat. Snackade me Ánnie i dag så vi kanske kan lura me oss ida till Karlshem någon dag o hälsa på sigge :) för det tyckte jag att annie borde göra så vi kanske kan fixa de :) Iaf så har jag bara varit hemma å haft trååkigt o jag vill fortfarande hitta någon som kan göra min header typ nu?!??! :o  ja.. jag har iiinget å göra men hoppas att jag kan gå ut en stund ikväll. hoppas kan man alltid men de e inte säkert. jaa.. jag har tråkigt o inget direkt att skriva om så jag langar lite bilder ist ;) <3

I'm happier without you!!


Inget ersätter våra moments! right? <3


haha <3


Och som vanligt (nu mera) eeeeggooo!! ;D <3
och alla som vet om mitt "nya smeknamn" säger nååågot!! :o



i like! <3

Alexandra Linnéa

Kommentarer
Mattias

Hahahah, ,ditt nya smeknamn x)



2010-07-25 @ 23:04:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback