Godislådor!!!!

Hej Alla Glada!
Nu står jag och Alexandra i köket i vårat gulliga mathus och diskar; GODISLÅDOR!
Vi jobbar med att göra iordning kiosken till alla godissugna ungar! 
Så congratulations till alla barn, ni kommer ha världens renaste godisbitar!

Annars har vi det bra och till alla gulliga läsare kan jag meddela att det kommer att komma ut bilder idag på mig och ALEXANDRA i vår maxade "tvätta boxvägg-look".
Men den får dock inte kompieras!Hihi!:)

Undertiden får ni lite glassiga bilder direkt från Karlshem!

Den här bilden föreställer min bebis, Bandit vilken Alexandra redigerat men Jag tagit




Den här bilden är faktiskt också tagen av mig


Jag och min bebis!


Kramar från AnnaMalin

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback