jag ska glömma dig, men du är allt jag tänker på..

jag måste sova nu.. Asså all min vakna tid är jag i stallet, 2 dagar i rad har jag gått upp 05.15  och jag typ dör.. i morgon måste jag upp typ ännu tidigare 04.45 eller nått, ska rida runt skön typ 6 i morgon bitti :P så jag orkar inte direkt blogga heller.. det kanske blir bättre uppdatering längre fram men e inte säiker för jag orkar lixom aldrig.. Stallet är mitt liv och det är där jag vill vara :)
Kan alla nior komma å hämta sina tröjor?! jag vill inte ha dem längre! 
jaja.. Lyssnar på breaking benjamin, riktigt nice de, haha Anton å Carinas fel :P haha
God natt <3

FY FAN vad jag kommer sakna alla..

jag å Ansi när jag blev åretselev :P

@ Pontus :)

*favoriter* <3 Johan & Isak :)

Hihi kunde inte låta bli :p haha snygging, (undrar vem han hade gett rosen till om han fick väja flickor? :p)
Haha han e inte hemma så han kan inte se den här bilden :P haha <3

ja.. God natt då! <3

Alexandra Linnéa <33

Kommentarer
Karro

skitsnygg bild på uno !! ;)



Blogg: http://kejrowlajn.blogg.se/
2010-06-25 @ 22:30:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback