öh.. jag har tråkigt :P

jag har tråkigt så jag langar ett test :P ahah ifall ni ville veta :P

mest pinsamma test!
Vågar du inte svara? - Då är du en fegis!



Utseende:

Hårfärg: Blont
Ögonfärg: Bruuuna
Längd: 162 typ :P  
Skostorlek: 38
Ålder: 15 år :(

Kärlek:

Har du en tjej/kille just nu? Nej
Gillar du någon? ja tyvärr.
Vem? de flesta vet, och han vill inte veta.
 
Har du haft sex? Haha
Har du haft många förhållanden? om man jämför med de flesta andra, så ja.
Smak & Stil: det har jag de ;) :P

Vad har du på dig nu? troser, short, BH, linne 
Hur ser dina trosor/kalsonger ut? blåa björnborg

Har du någon BH?
japp
Storlek? 75 B tror ja :P
Hur beskriver du en ''fjortis"? Johanna Thorell! haha driver :P typ ful å äcklig ;)
Hur beskriver du en "plugghäst"? En som inte har något att göra förutom å plugga typ,
Har du bytt stil någon gång? ja, antagligen
Vem är din förebild? Mamma

Bad Days:


Har du varit full? Noppe
Har du däckat? ne
Har du haft sex på fyllan? nöp
Har du rökt? Nej, neh
Har du snusat? nej usch
Har du gjort något olagligt? vem har inte (?)
Har du slagit någon ner till marken? HAHA :P
Är du allergisk mot något? typ inte? eller bara idioter, (då nyser jag)
Tror du på Gud? nej
Har du en bästis? ja, för det mesta iaf :) <3
Är du vegetarian? nej
Är du olydig? För det mesta :P
Har du varit med om ett stort gräl? yes,

[x]mjölk/saft[ ]
[ ]Ibumetin/Alvedon[x] 
[x]katt/hund[ ]
[x ]cykla/[ ]
[ ]öl/vin [x]
[x]kanin/hare[ ]

Orkar du med en sista fråga? kanske
Är du snygg? NEJ!


JAHAP... det var de det, kul kul. Eller inte, men nu har jaf fördrivit tiden lite iaf :P nu ska hag äta också :P
Kyssar <3

Alexandra Linnéa


Kommentarer
johanna

din groda du ska få när du kommer tillbaka.....



2010-06-03 @ 20:43:54
Mahtob

Sv: Världens snyggste brud !! ;D <3



Blogg: http://kejrowlajn.blogg.se/
2010-06-07 @ 17:00:06




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback