sur, trött, arg, ledsen, frusterard. Kan det bli värre?!

Japp, sitter i köket å e feeett trött å vill typ bara gå ut å springa, för jag e så satans jävla arg. vet inte riktigt vrf än, allt är allmänt jävla surt. Jag vill hem. hem till min bästa vän och få en kram. Jag vill ha tbx min Pojkvän som hatar mig. jag vill att han ska sluta med det och älska mig som han gjorde förut.. jag vill krama min ponnys hals, känna hennes lukt. Jag vill att livet ska leka, jag vill ha kvar alla gamla klasskompisar som jag förlorar om ca 10dagar. Jag är jävligt trött på allt de här just nu. jag är trött på de här. ALLT skiter sig seriöst. jag vill inte.
allt kan ta sig i röven! jag vill inte. jag orkar inte. jag kan inte.

DÖÖ DÖÖÖ DÖÖ

Alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback