Blåmärken över allt! :o

heeej bloggen!! (å alla läsare :P )
jag hann inte blogga igår :/ men Anna gästbloggade åt mig :)<3
Idag har jag åkt Snowboard x) haha jag började i barnbacken (a) hehe sen åkte vi upp i den vanliga backen efter ett tag. Jag är väl ganska nöjd iaf :P haha över förväntan iaf :) jag kunde iaf åka ner för backen i slutet av dagen :P haha jag kommer ha dö träningsverk i morron! :O sen ramlade jag så att jag började blöda på höften :s och har typ blåmärken överallt :o asså jag kommer inte kunna röra mig på måndag ;O
I morgon kommer jag hem!!!! :D :D jag har verkligen saknat min ponny å min kykling!! :( så de ska bli skönt att få träffa dem igen :)<3 tyvärr kommer jag typ hem så sent så jag inte hinner åka till stallet i morron :'( Men iaf vääldigt skönt att få komma hem. Jag har typ frusit ihjäl 1000 gånger :S asså jag klarar inte när de är såhär kallt! :o :s
ha de bra :)

heeeeeej då

Alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback