fööörlåt

ssy att jag inte har bloggat på länge :/ asså de har varit ganska mkt me skolan också måste jag ta hand om hjärte ponnyn också :) Btw så är hon jätte duktig nu :) hon har lärt sig nya saker å vi ska starta KM snart :) hejhe typ 1000 smilies x) Men ponnyn e fan de enda som gör mig glad nu.. å Pelle :)<3 å henne efter som allt annat jävla skit sviker. Jag e så jävla trött på att allt sviker, de finns inget som håller, de e som ett hus med lösa väggar. Aja ja.. de händer inte sådär super mkt i mitt liv.. So projekt i skolan om religon, Idag var de seminarium det gick väl ganska bra. Jag har varit i stallet å ridit varje dag Sön- Onsdag :) de  e fett nice (a) In te idag dock. För då ska jag te Cebtrum me Karro :)<3 de kommer bli jätte trevligt tror jag :)
ja som ni kanske märker så gör jag 10000 smilies, det är för att jag är så otroligt duktig på att Fejka :D Pris te mig (a)

tro det eller nej men jag saknar min älskade springare.. <3

Alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback