Good kväll ;)

Hellå :P
Jag har typ suttit vid datorn ett tag nu x) men de först nu jag kom på att jag måste ha glasögonen på mig 1 :o x) haha asså jag e såå bra på att komma ihåg de hela tiden -.-' men jag får väl lära mig det..
Eh.. min dag idag har varit ganska lång å fett skum. Först upp å jobba till 13 idag -.-' eftersom ingen har någon jävla koll på de där jävla skit stället. (Förlåt Säby å alla snälla människor) Men jag e så jävla trött på att ingenting ska funka bara för att En viss idiot ska bestämma allt. Men det är så vardagen ser ut. Jag väntar fortfarande på att de dolda kamerna ska komma fram. Aja palla me dom. Nej de gör inte jag. Sen på eftermiddan belv de iaf bättre, först va jag me Anna å felle i klubbis. Sen kom vanne också sen red jag. Idag gick det riktigt dåligt, asså jag suger verkligen på att rida. Men va fan jag får väl hoppas att de blir bättre, eller nått. Som ni kanske har märkt så e jag på dåligt humör. (om du inte har märkt de än anna så säger jag de nu eftersom du e så IQ befriad (a) <3) Aja nu ska jag typ sitta här å nörda mig lite efter de ska jag nog försöka gå å lögga mig tidigigt för jag e fett trött.
I morgon e de fucking skola igen -.- asså jag pallar verkligen inge mer skola, jag vill vara i stallet varje dag ist. Men tyvärr är det så att man aldrig ska få vara glad eller lycklig eller få som man vill i de här jävla helvetet. Men va fan de e får man väl leva med eller nått.
Men efter skolan ska jag iaf rida på min ponny å kolla om den vill gå över en bom eller så :P haha de märker vi ;) sen ska jag å sandra å jojjo? måla i BUS- huset ;)


En gammal bild fick de bild :)

/Alexxandra Öhman


Kommentarer
K L U R R

Sv: Vist är den ??? :D <3333



Blogg: http://kejrowlajn.blogg.se/
2010-03-07 @ 20:17:42




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback