GOTLAND!!!! :D

jag är äntligen hääär!! :D <33 första dagen idag, jag har först varit lite i stallet med Matilda, sen åkte vi till ridhuset å träna, jag fick rida på Goliat lite först å så hoppa vi ett litet hinder :P <3 efter de så red jag på en 22-årig valak, assnäll ;) men inte så kt framåt :P men jag satt å gjorde typ 100 galoppombyten (a) haha de va fett kul :D <3 han va jätte duktig å heter Amadeus :) typ 170 hög :P Imorron ska vi städa hela stallet å ta hand om hästarna sen ska vi åka till vetrinären me en av hästarna. Vi hörs i morron!! :) det blir nog nåra bilder här ifrån i morgon :) har inte fottat så mkt i dag :P <3
GOOOOD NATTTTTTTT!! :p
Alexandra *älskar* Goliat <333

Gotlanspussar/ Alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback