Har fortfarande inte typ fattat att ja e här! :o

Nej asså de e sjukt, jag är här jag trodde inte att de skulle hända. Men jag är här! hade askul i går som jag skrev :P idag har vi typ haft sovmorgon ;) å sen fixa lite i stallet, vid halv ett åkte vi till visbys vetrnärklinik. för att kolla en av de andra hästarna. Sen åkte vi tbx hem å har Duchat å så för vi ska åka till Visby å äta middan på nån kul resturang ;P Nice nice;) i morgon ska jag hoppa på den gamla 22-åringen å kanske på Goliat också, Matilda vill se hur högt han kan hoppa och han e jävligt pigg å framåt i hoppningen så de klarar vi nog :P Nej nu ska vi göra en bana att hoppa i morron !
ha de gött!
asså jag pallar inte lägga in nåra bilder nu, jag fixar de i morron när jag e hemma ist :P


<333

Älskade pussar / Alexandra Linnéa å Goliat

Kommentarer
Lotta

pussa på Goliat från mig!



2010-03-05 @ 15:36:06




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback