Hej jag ska suga Felles kuk! ;D

Hej, jag pallar inte plugga, jag har matte å  So att göra, men jag pallar verkligen inte. För det e tråkigt å jobbigt. Precis som i går e jag fortfarande på "dåligt" humör. om inte värre eftersom jag sitter i fucking skolan -.-' typ knarkar musik å messar me felle å anna haha Jag e tydligen en randig Kamel X) eh.. ja de va Anna som kom på det. Men de får jag väl leva me då ;) eftersom Anna är IQ befriad ;) haha felle har Idrott nu så alla vet de ;)  Anna försöker lura i mig massa saker men just de hon försöker lura i mig (som ni inte får veta) går jag inte på! Aja jag ska typ äta om en stund, flickorna får underhålla mig tills dess åtminstone ;) hahahhaha!! JAG STÅR FÖR DAGENS KOMMENTAR!! :D här kommer den: "No suger Bokhyllans kuk fan!! :O x)!" haha asså jag e så braaa :D <3

Dålig fyckling fantasi, hitta ingen bild ;) aja de e kallt ute! :O

Kiss/ Alexandra Linnéa


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback