Hemma :) :(

Jag är b+åde glad å ledsen att jag e hemma. Det har varit en heeelt underbar tid! att bara få slippa stress å problem å få träffa Goliat igen. Det finns inget som e bättre än de fan. Han får mig fylla på me lite energi igen. Men de va jävligt skönt att komma hem också, kom till stallet så va de bara att hoppa upp på Isa å rida. Efter de så gick ja å massa tjejer typ ut på isen eller de va väl bara felle å sara som gick så längt ut, jag typ "fasna under vanessa i staketet" xD hehe. sen gick vi tbx, ja åt lite å sen red jag på Catta, FAAAAAAAAN!!!! Va dålig ja e på att rida -.-' asså de e fan sjukt! å jag har en egen ponny lixom :S asså faaan va doligt de gick. Jag suuuuger! fan.
ha de bra ;)

haha de blev en blomma, för jag vill ha sommar NU!!!!

/Alexandra Linneá

Kommentarer
K L U R R

finig bild ! :) <3



Blogg: http://kejrowlajn.blogg.se/
2010-03-07 @ 10:02:27
aalexandra

tackar :) <3



Blogg: http://aalexandralinnea.blogg.se/
2010-03-07 @ 20:01:18




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback