Höga borden i skolan x)

hellu hellu allihopa! ;)
Just nu sitter jag vid de höga borden i skolan med Julia som också bloggar x) hhaha :P så besök hennes å Steffs å alles blogg ! :) http://ciiiitrus.blogg.se 
Jaaa.. jag ska typ göra "omprov" på en del i matten om en halv timme, vet inte riktigt va jag ska göra tills dess men de märker vi :P Matte provet kommer gå skit å sen ska jag försöka hinna klart So:n (hoppas ja hinner de bara) Sen e de jävla fitt idrottsföreläsning med äckel Patricio :@ asså¨jag funderade på att inte gå på den  men då kommer jag få dåliga betyg.. å de vill ja inte.
Efter skolan ska jag till stallet å hjälpa Elin å sen rida, de blir nog ganska bra. Synd bara att jag inte får va me på Felles filmkväll för ja ville verkligen de :/ men jag får väl ha en egen någon annan dag eller nått. (Jag vet att en människa mär väldigt bra över att jag inte kommer)  men just nu pallar jag inte bry mig om det för jag har ändå ingen anledning att leva så varför bry sig om livet.
Ha de bra alla jävla puckon!

Nanan every day..
Hej då

Alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback