Jag är jag.

Jag läste nyss kommentarerna som jag fått den senaste tiden. Det är kul att ni kommenterar, men..
Det är så här, Nej jag tycker inte om mig själv, jag hatar min kropp å jag skulle gärna vara någon annan. Så synd att just du (anonym?) inte tycker om att jag skriver det, Jag skulle gärna vilja veta vem/ vilka det är som skriver de här anonyma kommentarerna för jag tycker inte om på hopp som jag inte vet vem de e ifrån ens.
Visst ni tycker Kanske inte att jag är tjock, ful, puckad eller vad som helst. Men jag tycker det. OCH tyvärr så är Sverige ett fritt jävla land. Jag är trött på att höra att jag inte är si å inte så. Jag har min egen uppfattning o mig själv och jag kommer alltid att ha det. Tycker ni inte om vad jag skriver så sluta läsa min blogg då?! ingen tvingar er? Jag börjar bli jävligt trött på att alla ska bestämma hur jag ska vara. Jag vet redan att jag är värdelös, det har ganska många påpekat. jag vet det. Så snälla "Anomnyma" person/ personer, jag vill vara så. Jag har valt det själv.
Jag är jag.

Alexandra Linnéa

Kommentarer
K L U R R

Jag ttodde du fattade att "K" var jag ..

Men du vet redan precis om vad jag tycker när du håller på så som du gör och säger att du hatar dig själv. Jag förstår ärligt talat inte vad du tänker med Alle. DU annses som en av skolans snyggaste tjejer, det är ingenting jag bara slänger ur mig, det är ren fakta. Jag förstår verkligen inte varför du inte bara tar åt dig. Grejen är den att du kan få andra att må dåligt. Du ser jävligt bra ut, och när du säger att du är ful så kan de få andra att tänka "men om hon är ful, då måste ju jag vara GRYMT ful". VIlket inte är sant.

Bara det faktum att det inte går att älska en människa som inte älskar sig själv. Du måste lära dig att se det positiva i dig själv, annars kommer ingen annan kunna göra det. Du kanske säger att "men jag bryr mig inte om ingen älskar mig" men det vet du själv att det inte är sant ! Alla människor vill känna sig älskade och omtyckta. Jag tycker det är så jävla synd att du inte tar vara på det du har. Du är skitsnygg !! Börja innse det. Annars kommer det vara svårt för andra att innse vilken underbar männsika du är. För det är du. Ta åt dig !



Jag säger det här för att jag bryr mig om dig och det vet du. <3 <3 <3



Blogg: http://kejrowlajn.blogg.se/
2010-03-10 @ 21:20:34
Julia

Karro har rätt alle! Du är jävligt snygg, söt och smart! Det är min personliga åsikt och den står jag för!

Jag tycker verkligen att du ska försöka vara mer positiv och se saker från den ljusa sidan. Och jag vet det är svårt men du är redan så grymt snygg!!

Så som karro säger ta åt dig, var positiv titta dig i spegeln och se det vi andra ser. En sjukt söt tjej=D



Blogg: http://ciiiitrus.blogg.se/
2010-03-10 @ 21:31:32
En som bryr sig.

HUR kan du tycka sånt här?! Helt otroligt faktiskt... Man kan inte vara tjock om man ser ut som du, du ser helt fantastisk ut! Och jag tänker inte ens kommentera ful, för det är raka motsatsen av dig när jag ser på dig. Alla har såna här perioder i sitt liv och jag vill fan inte att du av alla personer ska fastna i en sådan.

För att ha varit kär i 10 år så kan jag inte säga annat än att du är vackrast i världen och ingen annan kan få mig känna det jag känner varje gång du ler. Så snälla, jag ber dig, se dig som perfekt för det är vad du är.



// En som bryr sig.



2010-03-11 @ 16:41:31
Anonym

ALLE :O Hur kan du ens tro något sånt??? Jag vet att det är sin åsikt men då får du ta och ändra på den! Inte okej, du är en JÄTTE söt tjej, vad får dig att tro något annat?? Bry dig inte så mycket om vad andra säger eller tycker, bry dig bara om de som betyder något för dig och får dig att må bra. Lyssna på dem för dem vet bäst, och även om vi inte känner varandra jätte bra vet jag iaf en sak och det är att du är jätte söt/snygg/bra.. Underbar på alla sätt! Även om vi inte känner varandra jätte bra finns jag här för dig, bara ringa om du vill snacka av dig (076 2047869) Puss och kram <3 //Vera



Blogg: http://bergstrooms.blogg.se/
2010-03-11 @ 22:51:32
DINMAMMAAA

Ah fan du har rätt..du e fett värdelös..Gå hoppa från en bro ir ngt..Eller vänta..Va inte ba gå lägga sig ned o dÖÖÖÖÖÖÖ!



2010-03-16 @ 10:48:32
O dinpappa

Orka sitta o berätta hur mkt man hatar sig själv?..Du äää konstig!



2010-03-16 @ 10:50:57
elvira

Postat av: En som bryr sig.

HUR kan du tycka sånt här?! Helt otroligt faktiskt... Man kan inte vara tjock om man ser ut som du, du ser helt fantastisk ut! Och jag tänker inte ens kommentera ful, för det är raka motsatsen av dig när jag ser på dig. Alla har såna här perioder i sitt liv och jag vill fan inte att du av alla personer ska fastna i en sådan.

För att ha varit kär i 10 år så kan jag inte säga annat än att du är vackrast i världen och ingen annan kan få mig känna det jag känner varje gång du ler. Så snälla, jag ber dig, se dig som perfekt för det är vad du är.



// En som bryr sig.



vem faan är det ifrån?!





Blogg: http://mrsekberg.blogg.se/
2010-03-16 @ 21:55:22
En tjej som börjar på N är 9 år och som alla kallar "söt"

du med rubriken din pappa och din mamma, DU KAN DRA ÅT DIN MAMMAS JÄVLA ASHELHÅLA!!!!! DU JAG TYCKER DU SKA OPERERA DIN FITTA TILL EN HÅRIG KUK, OCH SEDAN DRA ÅT HELVETE, FÖR DET ÄR DET ENDA DU ÄR VÄRD, ATT DRA ÅT HELVETET OCH FÅ SUGA DJÄVULENS KUK!!!! dessutom är du skitsnygg Alex ;) vet du vem jag är? den där kortisen, du vet som Vanne hela tiden säger hej till



2010-04-10 @ 13:56:44




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback