jag kunde seriöst ha dött!

Ja rubriken är helt seriös. Idag red jag som vanligt i hoppspecialen på häst, vi red en bomövning (när man springer över  färg glada pinnar på marken) och efter typ 45 min av lektionen hör vi hur det börjar knaka i taket, efter ca 1 minut rasade dörren på ena långsidan. Det var precis som i filmer, sånt som aldrig händer på riktigt. Först rasade hela jävla dörren och tog med sig den vägg delen som fanns ovanför, och sen kom all snö. Det var helt jävla overkligt! Jag är fortfarande chockad trotts att det var flera timmar sen, men jag hade faktiskt kunnat dö idag. Det var bara tur att vi bara var 6 st som red. Mamma skulle precis gå fram och titta vad det var som knakade men det lät då mkt så hon sprang tbx precis i tid. Sen brakade allt. Asså det var så jävla äkligt! fan va chockad jag var. Mamma skrek bara åt oss att rida till dörren, hoppa av hästarna och gå tbx till stallet. Alla klarade sig. Men tänk vad som hade kunnat hända..

Så här ser det ut på ena långsidan av stora ridhuset.
fatta att jag var där inne när det ramlade..
jätte många kramar till alla vi som var där inne med mig, vi var SKIT duktiga tjejer!!

chockade pussar/ Alexandra Linnéa


Kommentarer
Hafsa

fyfan altså :oo



2010-03-01 @ 22:49:31
viktoria

jäääävlar vad läskigt!! :O som du säger, sånt som inte händer :S

bra att alla klarade sej! <3



2010-03-01 @ 22:50:13
josefin

Åh vad läskigt! tur att alla klarade sig !



Blogg: http://yossaneklund.blogg.se/
2010-03-02 @ 10:19:53
Sandra

visst var det läskigt. fan jag kunde inte somna på kvällen. men både vi o hästarna skötte oss asbra måste jag få säga!!



2010-03-03 @ 12:58:42
K L U R R

Shit, vad läbbigt :O



Blogg: http://kejrowlajn.blogg.se/
2010-03-06 @ 10:42:24




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback