min dag är förstörd på alla sätt.

Vilken  jävla skit dag. Först typ stressa ihjäl sig för att hinna me projektet, sen va de seminarium  som gick skit, sen jävla möte i skolan (efter skoltid) ! :@ Och på de jävla mötet med alla jävla cp lärare så säger jävla fitt Patricio
"- Alexandra, Ridining är inte en sport det är djurplågeri"
Asså fatta att jag blev så jäävla sur!!! :@ jag höll fan på att döda gubbjäveln! :@ Jag han iaf gå där ifrån innan jag slog ihjäl honom. Men iaf så berättade ja de för mina päron, så jag ska be patricio ringa mamma :P haha han kommer dö x) å så ska jag prata me Ansi ;) så han kamnske får sparken någon gång :D
jag pallar inte blogga för jag vill bara dö.
Hej då.

Hahah vi bjuder på den :)
Linnea fyller 15 idag!! :D <33

Alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback