Mobil = Lagning

heeeej igen. Jag sitter hemma å ska flytta på alla min musik från mobilen till min yber gamla ipod x) hehe men va fan jag kan inte leva utan musik så då får det bli Ipoden, min mobil är på lagning nu. Det var tydligen ettt vanligt fel å jag får inte byta den -.-' jag ville ju lixom ha en ny :/ men nej nej, det måste typ bli samma fel typ 3 ggr om jag ska få en ny. Men men de ska fixa de nu iaf. Fram tills dess ska jag ha en asssssss gammal, men va fan kan man messa så får det väl gå då. Btw skicka nummer!!!! jag har inte ett enda nummer på den där gamla äckel mobil -.-' så skicka ett mess te mig å skriv vem de e :) <3
jahaaaa... de tar några år för låtarna att flytta på sig -.- men men va har jag för val?
skriver nog snart igen ;)
haha ha de gött!

Egooooo bild blev de ida ;)

Alexandra Linnéa

Kommentarer
mrsekberg

haha, snygging<3



Blogg: http://mrsekberg.blogg.se/
2010-04-18 @ 14:18:25




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback