ska jag skratta eller gråta?

jag vet inte vad jag har lust me nu.. så jag gör inget av de! x) haha. Idag e de onsdag va? jag tror de iaf, På förmiddan va de föreläsning med Stefan om Kristendom, Judendom å Islam. Jag löärde mig fett me mkt, alltså gör skolan som den ska för en gångs skull! :o på eftermiddan va de först Ea å sen Idrott, vi körde något som kalls toppsboll, (stavning?) de e typ som bandy fast klubborna e som jätte topps ;p Efter skolan direkt te stallet å ponnyn :)<3 då blr man alltid glad å de e skönt. Det gick väl sådär att rida.. Jag måste sitta bättre å hålla händerna bättre till KM. (inte för att ni ville veta det) Aja sen kom ja hem åt, Nu ska jag packa -.- för att jag ska åka till jävla norrland -.-' asså jag vill verkligen inte!! min jävla pappa har tvingat mig till de :S men det e sista gången sa han iaf.. så jag ser de positivt eller nått -.-'  Jag pallar inte åka nu, men det kanske är det jag behöver för att kunna göra de som ja å Anna har bestämmt. Antagligen är det de.. (hihi ni får inte veta (a) ;P) aja jag måste Ducha å packa -.- paaaaaallar inte! :/
Btw, så e min kamera på lagning nu :P! gubbarna som jobbar på Expert sa att de inte skulle ta mer än en månad iaf. JA! men de e ju inte så länge?! :O :S typ en hel jävla evighet ju! :S Tänk om den inte kommer tbx till KM?!?! :@
Jaja ha de bra, jag ska försöka få Anna att svara på mina mess för hon e i Kista -.-
Byyyyyyeee


Alexandra Linnéa


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback