srry att jag inte har bloggat

jaa.. asså jag har inte bloggat sen i Torsdags (?) det har väl hänt en del, men jag pallar inte berätta allt såå.. ni får inte veta det xD men en sak kan jag berätta, jag har fått en Ny sadel!! :D en jaguar, asså den e så jäävla skön! jag älskar den! :D 
Jaaa.... sen har jag ridit massa också, det börjar faktiskt gå ganska bra nu och det är bra med tanke på att de snart är KM och jag måste ju försvara min tittel ;) hehe :P 
Just nu sitter jag i skolan å klockan e kvart i 9 ;P  jag orkar inte göra så mkt just nu.. haha på jag e trööött x) ha de bra jag orkar inte mera..
JUSTE!!! MIN MOBIL ÄR BORTA!!!! :@  :/ ASSÅ JAG TYP DÖÖÖR!!! :'(

Vi får se hur mkt jag orkar blogga.. för jag e så jävla trött heeela tiden :/  men vi får se.
Kyssar!!

Hihhi såhär ser min sadel ut typ :D <3


För att jag vill att de ska bli varmt någon jävla gång.

Alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback