värdelösa lilla jag här !

Hellu, jag sitter här å nördar mig lite. Jag skulle egentligen plugga men jag har inte sakerna med mig (a) så då blev de lite svårt x) hehe men men jag får väl sitta här å sen titta på tv eller nått :P Får se om jag ska prata med Anna <3 sen men det märker vi väl. Det beror på om hon har pluggat klart snart eller om hon ens vill ;) men men vi får se. Idag va en skit dag för övrigt, Franska å musik i skolan -.-' asså jag hatar tisdagar! :@ Efter skolan åkte ja me mamma till Hööks å horze för att köpa ett par ridstövlar te mig. Men som vanligt passar inget på mig! :S asså Antingen e jag för kort å tjock eller bara för kort. Idag visa det sig att jag har för korta ben å stora fötter. Men det e väl inte meningen att jag ska ha några kläder eller stövlar typ :s men men vi ska typ åka till stan å uppsala kanske.
aja ha det bra för det har inte jag även om jag tror det.

Bara för att du är den enda som jag kan gråta hos nu <3 för att du inte sviker mig <3
Jag älskar dig <3

Anna, var glad vi hoppas att det funkar för dig så är jag glad för det :) <3

/Alexandra Linnéa

Kommentarer
Anonym

Du är varken kort eller tjock! Hela din blogg består av inlägg där du säger negativt om dig själv. Sluta med det! Det får dig inte att må bättre. Försök att se det positiva med dig själv. Alla har vi saker som vi är missnöjda med men vi blir knappast gladare av att tänka på det negativa.



2010-03-09 @ 19:34:33
K

Bra sagt där ! Skärpning Alle



2010-03-09 @ 20:17:51
Zara

Jag har samma problem med stövlar från hööks (samma med chaps oxå) -.- dom är gjorda för några utan muskler på benen som är jättelånga och som har små fötter -.-'



2010-03-09 @ 20:25:16
anna

klaga inte på henne..

har man dåligt självförtroende så är det svårt att tänka på det positiva "/

jag älskar dig alexandra, du vet att jag finns hos dig dygnet runt<3



Blogg: http://iironi.blogg.se/
2010-03-10 @ 21:37:48




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback