Alexandra influnsan

När ska du bli sjuk igen?...


hej, jage jätte trött så det blir bara ett kort inlägg :P
det som har hänt sen jag bloggade sist är typ att jag har tävlat och kom 3:a, så jag tycker att sandra ska skicka bilderna som hon tog :) en så har jajg blonderat håret (alltså utväxten ) Bilder på det kommer nog senare ;) Sen så ska jag åka till Karlshem med Malin i en vecka från söndag! :D Och till sist så har ja fått se trycket på våra avslutnings tröjor som i morgon ska skickas för "tillverkning" :D de kommer bli sååå jävla snygga!! :D
Nu mååååste jag sova!!!
God natt (K)

1st svaan ;)

http://www.youtube.com/watch?v=n1dOE-oeLG0&feature=related
lyssna på den här!!! :) jag vill sjunga den på skolavslutningen men de blir nog inte så :P..

Alexandra Linnéa

Kommentarer
Sandra

ligger på bilddagboken tjoho



2010-05-27 @ 15:09:32




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback