Bandit 106.3 & mariekex!

tjoho!
Jag sitter i min säng och känner mig fett dissad, för att en viss person inte svarar på mina mess. Så jag äter mariekex (a) och av någon konstig anledning lyssnar jag på Bandit 106.3 x) asså jaghar ingen anning om varför men det e väl helt okej ;P
Idag har jag först jobbat, från början var jag helt själv i typ två timmar för den andra tjejen försov sig. Jobbade fram till 12, Snackade med anton och sen longerade jag Parad så han inte skulle vara så busig, vilket han inte ens var. Sen pimpade jag två hästis rycktlådor & min egen :) Så dem blev jätte fina :) Sen lackade min pappa bäver för att jag inte kom hem i tid. Så jag fick damp och kom hem ännu senare bara för att jävlas, Red på ponnyn gjorde jag me ;) Det gick väl sådär typ.
Det var min dag och nu ska jag typ... jag vet inte x) !

HAHAHA! vadå sexigast i världen!! ;D jag vet att ni tänder på oss!! ;)

Alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback