Den gröna milen

Tjo hej!
Idag var de först en typ flummlabb, typ om en gungbräda eller nått x). Sen så kretsade resten av dagen runt Spexfotot!! ;D vårat äger verkligen!! fy fan va vi e bra Sjöberska äger!! :D Jag vill ha bilderna!! så dem som har kan väl lägga upp någstans! :) det blev iaf skit bra! Sen så gick jag å karro hem till mig å bakade till hennes konfa ;P Sen så kollade vi på den gröna milen, Seriöst den absolut bästa filem jag vet!! :D Se den! :) 
 Nu måste jag typ städa å duscha :/ herråååå

<3

Alexandra Linnéa

Kommentarer
Julia

Håller med dig där! The green mile är seriöst GRYM=D



Blogg: http://ciiiitrus.blogg.se/
2010-05-11 @ 17:29:58
Sebbe

Yeahhh! Spexfoto FTW! :))



2010-05-11 @ 19:02:51
Nilsson

Också sett den, den är så jävla bra :D



2010-05-13 @ 15:29:15




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback