Lunch snart ;)

Japp, jag sitter här å gör typ ingenting, jag tänker inte göra den där äckliga svenskan för jag hittar inte ett skit. Så jag e sur på det nu. Jag har ingen aning om va de för lunch (?) x) Sen ska vi väl till graninge å sparka boll å kolla om vi får med oss killarna också :P jag tror att jag ska ta med mig kameran då :)
Efter skolan ska jag te stallet som vanligt ;) hjälpa elin å ha hästis :) Inte rida i mark idag för jag hinner inte, jag ska nog rida själv på ute banan idag :) Så slipper jag stressa :) de e så skönt att bara ta de lungt :) jag måste för bereda lite för att bada hästen i morron också :P
ja.. de va typ det :P bloggar kanske inte ikväll för jag kommer hem typ sen å pallar inte :/ haha
Juste! Nu kan jag lägga upp en bild på mig för att jag har gått ner en storlek!! :D nu kan jag ha 34 i typ allt! :D å XS med! de e nice de! så HA!

så jaaaaaa! jag har blivit smalare!! :D

alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback