om jag kunde skulle jag spola tbx tiden..

Hej hej, lovade Zara att berätta om dagen, men de blir inga bilder för jag orkar inte det. Klockan e typ mitt i natten å jag borde sova, för jag ska upp typ tidigt i morgon :P men såklart måste jag blogga :P
ja.. dagen började med frukost å sen vänta på Aud, Sen tvättade vi 12 st tunnor att ha vatten till alla ponnyer som kommer i helgen ;) Sen städade vi det första lilla stallet, det va fett jobbigt, för vi var tvungna att glytta typ 20 st ströbalar (å alla häst människor vet att de e asssssstungt!!! ) så de va jobbigt, Sen red jag först på rasken som gick skiit bra :D han var jätte duktigt å lugn, han vägrade gå på ena långsidan med malin igår men idag så fick jag honom att göra det jätte bra :) så det var super. Sen red jag på Zorba, hon e ett typ 11 årigt sto som är över 175 cm hög, asså hon e skiit stor, men söt, det gick väl sådär, (bilder kommer) hon blev jätte rädd för gätterna så det blev lite jobbigt.. :P sen åkte jag med Aud runt lite, sen fick jag en glass :P ja.. det va typ min dag :P i morgon ska Aud till Alingsås så vi ska fixa allt själva, det kan bli spännande, men fett kul ;)

jaaaa.... nu har jag skrivit fett mkt å nu e klockan ännu mer än förut x) så jag borde sova :P
GOD NATT! <333333



Alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback