Shoppa Shoppa Shoppa!! :D

yeees!
Idag har varit skit bra faktiskt, Började med skolan och orgentering. Jag och linnea ÄÄÄGDE!! :D vi tog 16/20 kontroller ;) förra året tog vi lixom 5 xD så de va fett nice, vi slutade typ 13.15, och dessutom fick jag, Sebbe och Kathrin skjuts tbx till skolan av Stefan, haha han har fett konstigt musiksmak x)! Men men bra iaf ;) Sen bytte ja å Kathrin om i skolan och drog till kista ;D kom dit vid kvart i 3. Gick runt i typ 1000 år och letade skor te balen, tillslut så hittade vi iaf ett par skor var :P och lite till (a) haha jag handlade fan för 1600 kr! ;O
jag köpte kortsagt väldigt mkt :P


Mina skor till balen ;D
Flera bilder kommerm, dels från grilllkvällem å sånt, jag ska bara redigera ;D
ha det bra! ;D

Alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback