Skoolan

tjo hej! jag sitter vid en skoldator å kollar lite till svenska uppgiften. Jag måste typ plugga Idrott på rasten -.- eftersom jag inte har gjort någonting å vi har prov i morron -.-' jag pallar inte, men det måste väl göras. Sen har jag svenska på eftermiddan som jag också måste göra mer på. Sen skla jag som vanligt till stallet å rida min ponnie :) Hoppas att det går bra idag iaf.
jag e Btw fett trött och irriterad.

alla säbybarn!
Ni måste verkligen skärpa er nu, det räcker med skit nu. Ni vet faktiskt inte vad ni pratar om.. Jag vet själv att det behövs förändring men det är absolut inte upp till er, Jag vet exakt hur det känns. Jag älskar de hästarna som står där, inte bara min egen. jag bryr mig om hästarna minst lika mkt som ni andra. men vet ni vad, vi kan inte bestämma allt det själva, det går inte.. det är inte vi som bestämmer. Men vet ni om något som ni inte tror att de som jobbar i stallet inte vet eller något ni undrar så får ni jätte gärna prata med någon i Bus eller kanske någon i styrelsen. Det är den absolut bästa vägen att gå för tro det eller ej det är styrelsen som har störst makt.

ja.. nu kanske jag borde gå å äta ? :p haha ha de bra alla människor :) <3


Alexandraaaa Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback